Sisällön puute myy paremmin
BY: Häiriköt-päämaja
22.12.2018
Joulu on mainostamisen kulta-aikaa. Mediat toisensa jälkeen tuntuvat tarjoavan meille cocacolanpunaiseen kiedottua… niin mitä? Nykypäivänä sisällöttömyys tuntuu tulevan vastaan kaikkialla, vlogeissa joita katsomme samalla kun juomme kaloritonta virvoitusjuomaa ja presidentinvaalikirjoittelussa joissa sisältönä on presidentin koira.
Häiriköt-päämajan sivuilla julkaistun artikkelin on kirjoittanut Riihimäen teatterin ja esitystaiteellisen kollektiivin Todellisuuden tutkimuskeskuksen taiteellinen johtaja Janne Saarakkala. Juttu on alunperin julkaistu heinäkuussa 2018. Kulttuurihäirintä on taiteen ja aktivismin rajapinnassa tapahtuvaa yhteiskunnallista kommentaaria. Häiriköt-päämaja tietää kaiken aiheesta.